Notícies sobre RENFE
Finalment algú se n'ha adonat. Després de llegir l'article, podria ser que RENFE no pagui pel diari doncs els guanys per la publicitat, fent veure que arriben a més gent, ja pagaria. No obstant, el que regalen és l'edició en català, subvencionada. Sigui com sigui acabem pagant.
Aquesta noticia no deixa de obrir interrogants:
Estaran assumint que no tenen solució i ja que ens deixaran tirants molta estona, com a mínim que ens entretinguem amb internet?
Pensen que els trajectes seran cada vegada més lents i tindrem temps per fer part de la nostra jornada laboral al tren?
Han assumit el seu fracàs en informar a la gent i donen l'alternativa d'internet?
Algun amic se'n porta un contracte sucós?
Sigui el que sigui, el que volem els usuaris són trens que funcionin, sense incidències, fiables, puntuals i regulars. Mentre no solucionin això, és tirar diners allà on no és necessari: de res val anar en carros tirats per rucs i connectats a internet!
Finalment, en aquest diari que "regalen per cortesia" de l'anunciada:
Donat que la freqüència pot ser el nombre de vegades que es dona un esdeveniment (freqüència absoluta) o el nombre de vegades per unitat de temps, volum, etc (freqüència relativa). Dir "8 freqüències diàries" vol dir que els trens surten a 8 freqüències diferents cada dia, per exemple, durant una estona, un tren cada 10 minuts, després, un tren cada 20 minuts, un tren cada hora, etc. És a dir, tenim 8 períodes de temps amb diferents ritmes de sortides. Però, suposadament volen dir que surten 8 trens diaris. I aquesta seria la freqüència diària: 8 trens (comprovat a la seva pàgina: dos Barcelona-Sevilla i dos Barcelona-Màlaga és els quatre en sentit contrari). Si aquests conceptes no els tenen clars, què més se'ls pot demanar? Encara que els trens es mouen! Això si, amb Wifi!!
Jo crec que la wifi la posen per a que puguis consultar l'hora d'arribada ;)
ResponEliminaCarquinyol: Més que consultar és endevinar! Els horaris que surten a internet a Renfe o rodalies.cat poden tenir una errada de + 30 min (com em va passar ahir i hem repetit avui).
ResponEliminaHahahahaha què bo!! vuit freqüències diàries!!! :-DD
ResponEliminaLa Renfe és una mina de ximpleries així... per no dir la gran quantitat d'animalades que posen en els seus missatges en català, que sembla que els hagi traduït en Sergio Ramos en persona.
Assumpta: No es deuen molestar en corregir els escrits o fer-los fer a una persona capacitada. Només omplen expedient.
ResponElimina