dissabte, 2 d’abril del 2011

Que pesat!!!

“I Dale” (frase que habitualment surt al famós APM?) és el primer que he pensat en llegir, una vegada més, el que ha dit en Montilla acusant en Mas de que el seu vot per la independència divideix el País. Doncs per pesat ell, pesat jo: Només divideix si els independentistes ens movem. Si diem amen als espanyols a continuar de genolls i pagant, no hi ha divisió, no!!!. Doncs la societat està dividida en molts aspectes. Uns són d'uns equips de futbol i altres d'uns altres metres molts passen d'aquest esport-negoci i es queixen de tenir-lo a totes hores als medis de comunicació. Uns són d'esquerres, altres de dretes. Uns deixen viure als veïns i altres no deixen viure ni a Deu, etc. I la societat va fent. El que en realitat vol dir aquest senyor és que ells s'enfaden si no se surten amb la seva i que ens hem d'estar quiets i sotmesos. La part de la població que pensa d'un altra manera ha d'estar callada. Només des del seu punt de vista mantenir-nos sotmesos no és divisió. Doncs NO, ja n'hi ha prou, ja estem cansats. Ja sap que quan aconseguim la independència podrà mantenir la nacionalitat que vulgui (cap problema) cosa que a mi no em permeten ells avui.

La seva “unió”, on espanyols residents a Catalunya s'uneixen amb els catalans, és en els impostos que paguem i no tornen i que ara, volen que encara siguin més. Aquesta és la unió d'en Montilla i els seus.

I ja posats, que algú voti si a la independència SI és unió: El President Pujol va votar que si i desitjo que sigui cert i no una maniobra política. Si és així, jo que no soc gens partidari dels seus, que estic a l'altre costat del pensament social, i que em cansen les decisions polítiques dels seus; estic disposat a seguir-lo si es posa al davant del moviment per a aconseguir la nostra llibertat com a poble. Ja discutirem després...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada