dimarts, 20 de juliol del 2010

3 hores per arribar a casa

Aquest és el temps que vaig trigar ahir per una avaria de l'estació de Sant Andreu Comtal. Vaig arribar al tren de les 18:42 h a Granollers Centre i arribava a casa a tres quarts de deu.

A RENFE/ADIF només es van dedicar a passar tota l'estona els mateixos missatges gravats. Com sempre que hi ha un problema no passa el revisor ni cap altre personal. Arribo al Clot i a esperar una estona més el tren de Badalona, que fa tard uns 15 minuts. A la via cap a Maçanet anuncien que el tren no sortirà fins les 22:00h. Són les 10:20h i la gent allà esperant.

Finalment arribo a Badalona. No hi ha ningú. Les guixetes tancades i no puc reclamar que em tornin el meu bitllet. Jo no he pagar per un transport de 3 hores. No hi ha devolució expres.

Després de set anys amb tren ja estic acostumat a la manca de política i filosofia de servei d'aquesta empresa. No sé quina mania ens tenen els treballadors i responsables perquè ens tractin d'aquesta manera. Els importa una bleda que perdem el temps.

RENFE només fa bé una cosa: pujar els preus per sobre del IPC. No és un sistema de transport fiable. Mai no saps quan arribaràs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada